(...)



Mitten av april, 2011: Har försökt ertappa mig själv med att läsa tyst, för att höra vad det är för röst mitt huvud har. Har den liksom min, för andra, hörbara stämma skorrande R? (Förmodligen inte?) Är den mörkare eller ljusare? (Är det ett här konstigt beteende?) Jag verkar dessutom ha fastnat i den här, tämligen, onda cirkeln; min läsning som att vara i en bilkö i rusningstrafik. Så för att ta mig ur den, distraherar jag hjärnan med att läsa Bridget Jones's diary (fungerar ganska bra).

2 kommentarer:

  1. Fröken Diep

    Ska du på någon festival i sommar?
    Jag är så nyfiken på dig :) Skriv till mig snart!

    /Kajsa i Skövde

    SvaraRadera
  2. Jag har också tänkt på det där! Det blir konstigt när man börjar försöka lyssna på sig själv dock, då kan inte jag läsa längre för det känns som att jag "uppträder" för mig själv, ha ha

    SvaraRadera